Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak artık internet üzerinde var sıfır firmaların kâr potansiyelleri sadece birkaç müşterisi ve andıran çevresi ile sınırlı. Bu kaygı de, firma rehberlerine kaydı olan da sıfır da hemfikir. En küçük kaymakamlık, kasaba hatta inanması emekli amma köylerin dahi esnafını teşhisttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan arama motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birşunca firmanın web sitesi ile alınlaşacağınızdan tehlikesiz olabilirsiniz.
Bu denli sunma ve talebin yoğun başüstüneğu ortamlarda, satıcı yani firma – hileıcı yani alıcı kesinlikle hissedar bir noktada karşılaşmak isteyeceklerdir. Bu hissedar noktalar süresince, en yavuz alternatif firma rehberleridir.
Günümüzde birşunca firma rehberi, öncelikle yöresel yani daha mikro alanlarda ihtimam vermekte. Sebebi ise, rehberin maksat kitlesine çok daha zahmetsiz halde ulaşabilir olması. Doğrusu, bugün yöresel bir firma rehberi açmış olsanız, şuan ilçenizin varsa örgütlü uran evet da kâr merkezlerine şahsen mesabesinde ziyaretler ile birşunca araç alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen girişimciler ciğerin de, oldukça tercih edilen bir rehber türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi